Fredag

Har nästan träningsvärk varje vecka nu för tiden då jag inte är van att använda kroppen på det sättet jag gör. Men det känns riktigt bra, förhoppningsvis tränar jag långsamt men produktivit upp min klena lilla kropp 💪 För tillfället svetsar jag och slipar ganska mycket vilket kanske inte låter jobbigt men det blir det i längden och speciellt när man inte är van haha. Men jag ser det bara positivt, trivs så bra och försöker lära mig och utvecklas i det minsta lilla som kommer över mig.
 
För övrigt hatar jag denna delen av året, den värsta tiden är över nu då man börjar få lite vårkänslor ändå men det är fortfarande pisskallt ute vilket gör att man bara går och väntar på våren och bättre tider. Livet består bara av jobb och försöka hinna med vardagslivet däremellan. Igår gick jag och kenny faktiskt ut och åt på Que Pasa här i Vänersborg, minns inte senast vi hade en datenight för oss själva bara han och jag ❤ det var så trevligt och gott. Det var vi där och 2 andra sällskap så det kändes okej.
 
Min kärlek för denna mannen har bara vuxit med åren vi levt ihop. Det känns inget annat än rätt och jag kan nu inte tänka mig att leva ett annat liv där han inte finns med. Ingen är som honom ❤