Kenny

Ett helt år har nu gått från att det blev du och jag. Det har hänt otroligt mycket sedan dess och vi har kommit så långt tillsammans. Vi har byggt upp något som jag tror är speciellt.

Du har förändrat allt för mig, mitt sätt att se på livet. Du har givit mig så mycket och jag har bara utvecklat positiva saker i ditt sällskap.  Det känns så himla rätt och jag kan inte minnas att det någonsin känts så här någon gång i mitt liv. Med dig känner jag mig hemma, trygg och lycklig. Du är delen som jag alltid känt saknats. Jag vet att det vi har är något speciellt, för det du ger mig varje dag besvarar min kärlek till dig.

Att få dela mitt liv tillsammans med en människa som är så himla fin och omtänksam som du gör mig så himla tacksam. Du är mogen men ändå lekfull och rent ut sagt helt jävla galen ibland. Det är det jag älskar med dig. Jag har varit en rutinmänniska som älskar att planera i förväg, men med dig kan vad som helst hända precis när som helst. Du är impulsiv på ett roligt och bra sätt. Du gör livet till ett äventyr. Att få vara såhär galet kär i dig är ett äventyr bara det. Du har rört om i mitt liv på ett bra sätt. Du har fått mig att ta andra vägar som jag inte vågat innan, du får mig att utvecklas som person. Du är så himla bra för mig och när jag tänker efter nu vet jag inte vad jag skulle göra utan dig. Jag vill inte göra något utan dig involverad i min vardag, mitt liv.

Du fick mig att ta största steget i mitt liv och även om jag var säker på att jag skulle dö då så fanns du där för mig hela den tiden och berättade att allt skulle bli bra tillslut, jag litade på dig och gjorde som du sa. Du hade så rätt. Med tiden så har de flesta av mina sår läkt & jag trodde aldrig då, ens i mina drömmar att det kunde bli i närheten såhär bra som det är nu.

Ett helt år har vi haft tillsammans idag och vi har hunnit med så himla mycket på dessa månader. Tänk då hur mycket vi har framför oss tillsammans. Jag kan med handen på hjärtat säga att även om jag är en väldigt känslomässig person som kan må väldigt dåligt ibland, så är jag med säkerhet en av de lyckligaste själarna på jorden. Jag är så himla lyckligt lottad som får vakna upp tillsammans med dig varje dag. (Förutom när du jobbar natt då, HATAR den veckan😅😅)

Du får mig att se fram emot att få barn, växa och bli gammal och leva livet i alla övergångar. Om jag får göra allt detta med dig så har jag levt ett liv där det inte kommer finnas någon gnutta ånger. ♥ Förlåt för att jag har ett temperament som är från helvetets avgrunder men om det är någon som tar det bra och bemöter på rätt sätt så är det du. För hur många bråk vi än skulle ha så kommer jag aldrig låta detta vi har förstöras. Jag kommer alltid kämpa för oss.

I waw you ♥