Semestern börjar bra haha

Då var det äntligen dags för lite värme 😍 Som jag längtat. Vi bokade för inte så längesedan då vi väntade in de bästa priserna ✌🏽
På morgonkvisten hann jag gå och skriva under anställningsavtal dessutom så det känns inte som en dålig måndag precis 👏 Dock har flygresorna varit en ren jävla plåga. Först var flyget i Gbg försenat med 1h så de visste inte om vi skulle hinna med anknytningsflyget i Holland. Det var PÅ HÅRET att vi gjorde det pga det planet var även försenat, så jävla tur haha... SEN som grädde på moset, orsakat av ingen annan än mig själv, GLÖMMER jag mobiljäveln på planet när vi stiger av i Kuala Lumpur. Får SPRINGA tillbaks som en jävla idiot, flåsar som en jävla gris när jag är framme och dom sista har precis gått av så hade fan tur där med. Mycket riktigt låg mobiljäveln där. Ååååh.. asså kommer få en hjärtattak snart. Nu väntar vi på sista anknytningen iallafall och det känns JÄVLIGT skönt. Nu ska jag fan ha semester i 15 dagar och inte stressa EN sekund... 😭😂