Lillördag

Tandläkaren idag för sista gången "gratis" då. Såg bra ut, hon frågade om jag fortfarande smaskar lika myclet som förr, vilket innebar om jag äter lika mycket godis. Hon har t o m skrivit in i min journal att jag äter alldeles för mkt godis lol. Så ah, allt såg bra ut men det kunde se ännu bättre ut om jag slutar "smaska" en massa. 😂
 
Kom hem och hann käna rostmackor med kaffe innan vi drog iväg till överby för att kika lite. Vi hittade en 4-dörrsgarderob på Jysk för typ 50% så vi funderar på att kanske köpa. Men får se, vi sparar till annat för tillfället 😌 Kollade in ett par svarta, höga, utvidgade brallor på gina med som jag blev kär i, får nog åka tillbaks och köpa dom😇 Har fått dille på utvidgade byxor där nere mot benen men tight där uppe om ni förstår hur jag menar. Men ah, annars köpte vi inget förutom värmeljus i pack då vi har tända ljus nästan varje dag 😍 Så mysigt är det. Sen bjöd älskling på mat som vanligt 😇, är så bortskämd haha... ❤
 
Nu är det kanske lite Arkiv X som vi håller på att plöja igenom, men först blir det lite wowlir. Börjar ändå tidigt imorgon så får lägga mig i hyfsad tid 😇 Hoppas ni har en bra dag ❤
 
Ååh behöver verkligen färga håret, har verkligen svart utväxt nu för tiden.. Tack pappa 😭 Men det får komma när det komma helt enkelt 😉