Tillsammans

Ännu en helg avklarad här i fina Jönköping hos bästa kusinen. Vi gör det bästa vi kan för att ha roligt i dagens läge, tillsammans är det mycket lättare. Att vi båda har en väldigt jobbig tid i livet samtidigt är nog ödet tror jag. Speciellt efter allt vi varit med tillsammans de senaste dagarna och även sist jag var där. Känns så himla skönt att vara med någon som går igenom samma sak, att ha någon som förstår på riktigt, in i varje liten bit.
 
Det kommer jobbiga stunder mellan dom roliga och glada men det behövs för att komma igenom detta. Gråta ut och bara ha varandra. Ta nya tag och andas. Min kusin är en av de mest genomsnälla människorna jag känner, lite för snäll t o m. Jag vet att du kommer klara detta för innerst inne är du riktigt stark och detta kommer göra dig och mig starkare. Vi är bäst helt enkelt❤ #kusinkärlek
 
Nästa helg är det aquablå i Vänersborg och då är det hennes tur att komma till oss, saatan vad kul vi ska ha det då❤ Längtar! Saknar dig redan och du får aldrig glömma hur fin du är och du förtjänar det absolut bästa i livet. När du inser det kommer du bli lycklig igen❤ Älskar dig till månen och tillbaks.