Defqon Warrior

Har inga ord som kan förklara hur magisk min midsommarhelg varit, det var några av de bästa dagarna i livet utan tvekan. Om inte de bästa.
 
Att uppleva detta tillsammans med dom man älskar och har en gemenskap till musiken med är fan helt otroligt. Alla dj's var där, Som ingen säkert missat så kom ju Headhunterz ändå på söndagen och avslutade helgen på endshowen tillsammans med favoritdj'en. Kan säga att det var inte många ögon som var torra haha, inte mina iallafall. Om inte detta är vad man älskar i livet, vad man lever för, vad man jobbar och sliter för, så vet jag inte. Detta göra mig så fruktansvärt himla lycklig. Jag önskar att jag kunde göra allt rättvist och återberätta precis som det var, men du måste helt enkelt vara där. Hdm människor är de bästa i världen, så jävla trevliga och underbara. Inga jävla fyllebråk, otrevligheter eller annat som på sketna summerburst och andra dräggiga musikfestivaler. Tycker verkligen synd om er som aldrig kommer gå på denna typen av festival, det är en stor sorg haha. Det är en annan värld helt enkelt.
 
Tack till mitt wolfpack och hdm familj som var med och gjorde helgen till det bästa någonsin, tack till Coretours för att ni fixar så det är lätt att åka på sånt här och gör hela resan mycket festligare, tack till Westcoast Groundbreakers för alla sköna & lättsamma människor man träffar och känner sammhörigheten med, och sist men absolut inte minst, tack till den mest finaste killen som jag får uppleva denna magiska världen tillsammans med. Hade inte varit det samma utan dig.❤