Julafton 2017

Då är denna jul över redan då.. Hade en jäättemysig julafton. Jag och kenny sov över hos mamma och linnea från lördagen till söndagen. Kollade på polarexpressen som är våran tradition på morgonen varje julafton! Tillsammans med varm oboy/kaffe och vörtbröd med julsk*nka på med senap, åååååh såå jäävulskt gott. Sedan fixade vi oss när det var slut och åkte till Kennys mamma och firade lite jul där till kalle anka och allt ni vet. Sedan fick kenny äta julmat där, jag åt lite grann också men jag försökte hålla mig så gott det gick tills vi åkte hem till mamma igen sådär 3-4h senare då dom skulle äta haha. Julmat är fan lika gott varje år, för man äter det ju verkligen inte någon annan gång än runt jul! Men det räcker för jääävlar vad man alltid blir brutalt mätt haha.

Sedan käkade vi efterrätt som linnea gjort, fattar inte att jag fick ner den också men det var för att den var sååå himla god att jag inte kunde sluta. Perfekt med vanilj i den! Vaniljpannacotta var det med massa god topping. Efter den satte vi oss i soffan allihop och öppnade julklapparna. Fick jättebra julklappar och jag är verkligen så nöjd med hela dagen. Det enda som saknades var pappa och morfar, första julafton utan pappa... det kändes konstigt.

När klockan blivit 21.30 typ, så åkte jag och kenny hem till oss. Jag skulle jobba dagen efter och då är det skönt att slippa tänka på att köra den vägen hem och stressa på morgonen. Sen ville vi dricka lite öl med polare, så det kom några stycken och vi gick inte och la oss förens 04 - 05 typ. Är somsagt jättenöjd med allt!