Torsdag

Igår var jag med Thilde på Ikea, hon skulle handla datorbord och tillhörande ben, till sin dator😊 Själv hittade jag såklart lite också som behövs i läggan. Köper typ kökshanddukar/badrumshanddukar varje gång jag är där så vi sakta men säkert kan byta ut de begagnade vi fått. Köpte även 2st "tavelhyllor" som ska sitta i vardagsrummet, men vi måste köpa pluggar då vi har bara betongvägg😅 så jobbigt...

Köpte även 3 små bebiskaktusar med vita krukor samt en tavla att ha på en av hyllorna. När vi var i slutet av Ikea och plockat på allt fick jag se en TV-bänk som skulle passa perfa som skohylla, den kostade bara 74kr så jag körde på 2 st😄 Älskar verkligen när man hittar något man sökt också är det både billigt och exakt som man tänkt hehe. Ser inte ens ut som en TV-bänk imo. Egentligen skulle skivan som är längst mot golvet vara högre upp, men Jocke hjälpte mig så vi satte den längre ner så de högsta klackskorna fick plats😆 Yaaay!! Känns verkligen som allt kommer på plats😍😍

Så det pillade vi med lite när jag kom hem. Jocke hade fixat mackaroner och göttbullar till mig, byrgare till honom, som vi åt till serien Narcos som vi hört skulle vara bra. Det är den också! Slutade med att vi låg i soffan i 8 timmar och kollade HAHA❤ Med uppbrott såklart då. Om ni inte sett den, eller vet vad det är, kolla på den. Fett lärorikt och jag hade inte ens en aning om att det faktiskt varit såhär, i dem omständigheterna.. helt sjukt ju!! Usch.

Nu sitter jag här på jobbet och har rast, slutar 21.30 och då är det bara att cykla raka vägen hem och börja packa och fixa massa inför morgondagen. För då är det dags för Justin's konsert😍😍 Stockholm, here I come för första gången i mitt liv😅 lol.