Måndag

Igår var jag ledig och det satt rätt skönt asså.. även om sb är semester så är man helt sluttappad efter h3he. Tog det lugnt hela dagen, låg ute och solade lite på innegården innan mamma kom förbi och vi gick till pråmen som premiäröppnade😍 asså favvostället delux. Äter ju räkor & musslor och dom har så goda rätter där!! Annars är det bara avkopplande & underbart att sitta där med en kall öl och tjöta med sina polare.
 
Så mamma bjöd på mat där först❤ världens bästa mamma😚 och sen på kvällen gick jag och jocke dit igen och drack några öl. Det var mors dag i söndags med och jag hann träffa mamma en kort stund innan hon skulle till nattjobbet så jag kunde krama om henne och lämna presenterna. Såå jobbigt att bo borta ibland utan mamsen😢
 
Just nu har jag hår ner till rumpan😅 ska allt klippa av lite, när jag tröttnat😉 måste dock fixa till min misslyckade färgning😢 har en fläck på huvudet som ser förjävlig ut. Men vet ej om jag vågar färga igen😲