Bäste Onsdag

Gårdagen var vääldigt bra, började med att mamma hämtade mig och vi åkte hem till huset tidigt på morgonen när hon slutade jobbet. När vi kom dit gick jag och la mig igen hehh. Är så trött människa 👎..
 
När mamma vaknat vid 13-tiden drog vi oss mot Munkedahl för mammas födelsedagspresent var från mig och Linnea en 3D-bryns tatuering 😍 Hon var inte så nervös, jag var nog nervösare haha. Men det gick asbra och det blev S Å  J Ä V L A  B R A!! Mamma blev supernöjd med så det blev väldigt lyckat alltihop. Jag fick även bokat en tid så den 22e april ska jag med få ett par bryn 😍 yaaaay! Ska bli så skönt att slippa måla dom varje jävla morgon.
 
Sen drog vi till affären och köpte massa god mat som vi skulle grilla. Mathilde kom dit med och hade med sig lite gott med så det var jag, Mamma, Linnea, Mathilde och Raoul ☺ vi hade mycket trevligt! Sen sent på kvällen åkte jag hem till Vbg med bästa Thilde. Sa hejdå till djuren innan då jag inte kommer se dom på flera veckor nu, buhuu. För nu är det bara 2 dagar kvaaaar innan vi drar 😆😍 ska bli så jävulskt gött. Livet ❤