Det löser sig sa dem

Det har varit en känsloblandad dag kan man säga. Jag fick alla paket tillslut FÖRUTOM microringarna till extensionen såklart. Dom kommer imorgon då så jag kommer få sitta och glo ut och vänta på postbilen & skynda mig sätta i allt hår, göra halloweensminkning, fixa inför förfesten och sminka en kompis. HOW.
 
Iallafall så åkte jag upp till ridskolan och mötte mamma & Linnea så åkte vi till husvisningen. Det var bara jag som inte sett det innan men mamma ville höra vad jag tyckte. Så nu kanske det blir flytt om ett tag, vem vet? Det vart väldigt bra iallafall så om allt går helt rätt så blir det nog så.
 
Sen ringde även några tillbaks från en jobbansökan jag gjorde i helgen, så imorgon ska jag ha interljuv över telefonen. Det är ett säljarjobb, men det verkar faktiskt bra. Får se vad som krävs och hur det ser ut! Hade varit nice med nytt jobb. Men samtidigt är jag taggad på att börja läsa igen för nu vet jag vad jag vill.
 
Annars har jag fixat naglarna och pyntat halloween-tema hehe. Lite barnsligt kanske men det är ju kul så why not. Fixade även mina nails förut, jobbigt som satan men det blir fint så det är värt i slutändan. Men är trött och utmattad av all stress så ligger redan i sängen faktiskt.. lika bra att nana så jag vaknar på vänster sida imorgon hehe. Godnattis!
 
Här får ni även en bild på hur ful jag är nu. Förstår ni nu varför jag har ont i själen? Ja precis. It f hurts<\3  /Karl ||