Fet helg

Då vart summerburst redan över! Känns trååkigt att vara hemma igen alltså. Man lever så jävla gött under festivaler alltså! Avicci var fett cool att se, men liite besviken faktiskt.. han kunde haft mycket bättre låtval och varit mer personlig och pratat mer än "Hej Göteborg mår ni bra" typ... Är vädligt nöjd i vilket fall. Det var så jävla mycket galet folk där och det hände så mycket kul som jag kommer ha med mig förevigt. 
 
Tack till mina bästa polare som var med och gjorde helgen sjukt bra, så himla glad för att jag har så fina vänner. Har knappt sovit något inatt och vi tog tåget hem kl 09 sen har jag bara slöat/halvsovit hemma och fixat presenter på mammas dag! Har ju världens bästa mamma som finns där i vått och tort & hon gör att jag har möjligheten att hitta på sånna här äventyr i livet. Älskar dig mamma♥
 
Lägger upp fler bilder senare!