Seg natt osv

Var så sjuuukt trött imorse när jag gick upp 06. Vaknade 03 inatt av att nellie skällde somFAN och när jag sprang ner så hörde jag maximus utanför, fräsa somfaan. Blev typ rädd för vi har en räv som springer runt här och varit uppe på våran trappa och dragit med sig soppåsar lol. Älskar rävar men är sjukt rädd att den ska ta bobo. Maximus och knappen är det nog ingen större fara med, men bobo är liten. Iallafall så släppte jag ut nellie och hon for runt i hela trädgården och maximuss sprang in. Så jag hade svårt för att somna om efter det.
 
Men nu är arbetsdagen avklarad och jag har hunnit vara iväg och shoppa lite och bytt ut en sak som gått sönder. Ligger i solstolen nu och halvsover, så jäävla skönt. Hoppas det kommer fortsätta vara sånt här väder nu.
 
Drömfångaren jag har över sängen hjälper mot onda drömmar, men inte fan får jag någon sömn lol!