Partyyy dagar

Har varit ute och festat de senaste två dagarna, det var välbehövligt. Över en månadsedan jag var ute typ, känner att man uppskattar det mer när man inte festar varje helg som jag gjorde ett tag. Nu blev det två dagar i rad för att det var bestämt på fredagen redan men då kunde inte linnea då hon och mamma skulle upp tidigt på lördag till horse show. Men jag är nöjd med dagarna!
 
Det varförfest hos en kompis i trollhättan på torsdagen och utgång till lipz efteråt. Det var ju inte så mycket folk ute då det var dagen innan lönigsdagen och många jobbar liksom, men jag hade roligt ändå! Inte en av de bästa utgångarna haha men helt okej. Fredagen var helt tvärt om, då var det FÖR mycket folk ute alltså.... riktigt jobbigt. Men det var många ute så hade trevligt då med. Vi tog taxi hem tidigare än vad krogen stängde för att få ut jackan i tid och inte stå där och vänta i 100år. På torsdagen liftade vi med randoms haha, fett läskigt men det gick ju bra. Ingenting jag kommer göra om iallafall. Nu bor vi i så små städer men man vet aldrig med människor.