Hemma från dh winter 2014

Då är man hemma från Dreamhack winter 2014, dygnade inatt och somnade när vi kom hem vid 13-tiden och vaknade vid 22.00. Men kommer nog kunna somna snart igen. Man har ju haft madrassen med sig men inte blivit att man sovit så mycket ändå haha.

Är nöjd med detta eventet, lite besviken då dom inte ens hade fixat någon scenaktivitetssnubbe som Kero eller Mackan och Timon som var förra året. Bara dom gör ju halva dh. Så det var en stor besvikelse tyvärr. Men invigningen var skitbra, och dom har haft MASSOR med lasrar detta året, sååå lyckat. Sen så började dom plocka ner scenen redan vid 01-tiden på natten sista natten? Typ som att dom började tidigare så dom kunde sluta tidigare?? Jag har fan inte betalat massa pengar för att sitta där sista natten, som oftast är roligast, och kolla när dom sakta men säkert börjar plocka ner dreamhack ????? Sen tände dom redan vid 07.00 denna gången. Dom har alltid släckt ner 08 innan. De sänkte även musiken och verkade inte ha något organiserat över huvud taget där alltså. Så detta blir nog tyvärr ett av de sämre eventet jag varit på. MEN som sagt så älskar jag dh ändå.
 
NU ska jag sova så skriver jag mer imorgon och lägger upp bilder då. Godnaaaatt!