Elinas bal i Gävle

Som ni kanske förstår så har jag varit rätt upptagen med livet typ och har inte så mycket tid att blogga. Har med mig kameran så kommer lägga upp allt från danmark och härifrån när jag kommer hem.
 
Har iallafall jättekul här, så kul att se Elina igen. Vi ses ju nästan aldrig så man får passa på när man väl är tillsammans. Igår var vi på Elinas bal, jag var hennes dejt. Typ därför jag åkte upp hit för göra hennes bal, som man bara går på en gång i livet, till det bästa. Det var väldigt kul för mig också, att få uppleva det igen.
 
Denna balen var väldigt mycket mer exklusiv än i lilla vänersborg. Först åkte vi i snygg bil till röda mattan, där man blev uppropad i högtalare och skulle gå och visa upp sig, var typ 3000 människor bara där, fett nervöst haha. Men det gick jättebra och vi hamnade på förstasidan i deras tidning... sedan åkte vi till en herrgård/slottliknande som ligger bara några meter från havet. Allt var så fint!! Vi hade 3-rätters också då, och jag överdriver inte när jag säger att det kan vara det godaste jag ätit!! Har bilder på allt så ni får se när jag kommer hem.  Tråkigt nog så regnade det också, våra fina lockar aom vi stått med i timmar gick ur rätt fort.. tråkigt!
 
Kvällen var rolig i vilket fall, dock är jag väldigt besviken på människorna här i Sandviken. Många är oerhört dryga och beter sig i lågstadienivå. Tycker verkligen synd om Elina aom får bo här, är så glad för att jag bor i lilla Vänersborg♥
 
Just det, sen träffade jag helt random Martin Falk från Brålanda, hur sjukt??