Söndag är heelt okej

Solade mestadels av dagen, har till och med fått massa färg. Mitt ansikte är typ grisrött! Hur kunde detta hända? I mars? Haha.. inte mig emot iallafall. Skulle dock inte förvåna mig om det började snöa imorgon.
 
Jag och mamma tog oss en ridtur i de sista solstrålarna, hästarna är så glada för värmen. Det märker man speciellt när dom får gå utan täcke och rullar sig direkt. Allt blir helt enkelt bättre när det är varmt och blå himmel.
 
Har föresten glömt att berätta att jag fick jobbet från naturskyddsföreningen, men eftersom jag redan har fixat ett sommarjobb, så bestämde vi att jag skulle höra av mig till dom efter sommaren istället. Är fett taggad på det! Hoppas bara det fortfarande är tillgängligt då.
 
Imorgon blir det trafikskolan och träning efter det, sedan hem och plugga och bara chilla med livet. Hoppas alla har haft en bra helg, puss och godnatt!♥