Sista arbetsdagen 2014

Jobbade min sista arbetsdag detta året idag, YEEY. Det var en av de värsta dagarna dock. Cyklade fram på en cykel med punka i allt äckligt moddsnö. Insåg att jag glömt medecinnycklarna hos ett annat besök när jag kommit till en annan, så fick cykla tillbaks och kom massor bak i tiden så jag knappt fick någon rast. MEN, det bästa av allt är att helt jävla plötsligt när jag cyklar där, GLAD för att få ta det lugnt en stund, smäller det till i framhjulet och hela jävla gummit i hjulet traslar in sig i däcket så jag nästan flyger över styret :@ SKÄMS på våran kommun som hellre lägger pengar på en arena för flera miljoner än bilar till all vårdpersonal så man slipper kriga sig fram på vintrarna för att ta sig hem till SJUKA människor som behöver ens hjälp. USCH.
 
Ne men ärligt det gör mig vääääldigt irriterad. Låter kanska bortskämd men det är inte kul att cykla nu på vintern på tattarcyklar som vill ta självmord. MEN jag lever och är så SJUKT trött, däckade i soffan förut till och med. Skulle egentligen åkt till min jogge idag men han skulle ju såklart bli sjuk med massa feber och grejer så stannade hemma istället. Vi skulle firat nyår tillsammans men stackarn får nu istället ligga hemma sjuk.♥ Men jag ska vara hemma under dagen imorgon och göra tre-rätters och ha det mysigt, sen blir det till att invänta det nya året med fina vänner senare på kvällen.