En helt annan värld

Nu är jag trött på att se alla stackars katter som inte har något hem och alla jävla greker behandlar dem som sopor. Vill hem och se mina feta katter som har något man kan kalla god hälsa. 

Vi har lagt ut mycket pengar på kattmat under den tiden vi varit här. Varje kväll har vi gått ut och matat ett 20-tal katter. Detta är en ö. Jag vill inte veta hur många katter det finns på fastlandet. Men ikväll matade vi många katter och vissa blev till och med mätta! det var två kattungar som vi matade men den ena ville inte ha, utan när jag satt där och försökte ge den vände den sig om och gick upp i mitt knä och kröp ihop och började spinna. Då kunde jag inte hålla tillbaka tårarna. Jag förstår inte hur man kan låta det gå såhär långt. Jag ville bara besvara kattens fråga han gav mig genom ögonen - Ja jag kan ge dig ett hem där du kan äta och sova och få så mycket kärlek du vill. Men det kan jag inte. Detta är så sjukt sorgligt. Jag lovar att jag kommer kämpa för detta. Dem är värda mer än att bli behandlade som sopor.
 
Detta är hotellkattera, dem får ofta mat. Det är inget att jämför med dem hungrigaste katterna som slår och skriker efter en så fort dem ser att man har mat. Detta är så jävla hjärtskärande att det inte finns.