My angel

Dina andetag är som att lyssna på vacker musik. Att känna din närhet, att andas in din lukt gör mig lycklig. Du är som luften jag andas in. Jag skulle inte klara mig utan dig i mitt liv. Mitt liv skulle helt enkelt inte funka. Jag skulle inte vilja leva utan dig. När jag tittar på dig, kan jag glömma allt runtomkring. Jag lever i en drömvärld. Där jag är tillsammans med en ängel. För det finns ingen som dig. Och jag är så ofantligt, obeskrivligt lycklig att just jag, får bli älskad av en ängel som dig.

Jag kommer alltid finnas vid din sida. Jag kommer alltid besvara din kärlek med min egen. Jag kommer alltid hjälpa dig när du behöver mig. Jag kommer alltid älska dig, mer än vad jag någonsin kommer att förstå. Vi ska alltid vara tillsammans, även efter döden. För du är allt för mig Joacim Johnsen. Du är hela min värld.

Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
And I'm gonna be with you forever