MITT UNDERBARA CPBARN

Är hemma hos baby nu och vi kollar på spårlöst. Vi ska snart käka pizza också, gottgott!:) idag var vi mindre än halva klassen för häften är på APU och några var sjuka. Det var ganska skönt faktiskt ;) men det var endå livat i klassrummet, undra varför?.......

Imon är det 20 månader med min underbara ängel. Det har gått så himla fort och allt känns så bra. Snart är vi gamlingar och gungar i våra gungstolar!;) haha men innan det ska vi ha hunnit uppleva allt annat. Jag kan aldrig tröttna på att säga att jag älskar dig. För det gör jag, ibland kan jag bli överfylld av kärlek så det går över i glädjetårar. Du gör mig så lycklig och jag är så himla lyckligt lottad som träffade dig, att det är JAG som vann ditt hjärta. Vi är så himla bra och jag vet att när jag är med dig, då klarar jag allt. Jag älskar dig Joacim, du är mitt liv :love: